piątek, 29 lipca 2016

Czy sushi jest zdrowe?

Sushi staje się potrawą coraz bardziej popularną w Europie, również w Polsce jest coraz częściej serwowana na naszych stołach i w restauracjach.

Jednak czy zastanawialiście się kiedyś czy sushi jest tak naprawdę zdrowe?
Aby to sprawdzić, należałoby przeanalizować składniki, z których przygotowywane jest to danie.

Zacznijmy od ryżu - jest on świetnym źródłem złożonych węglowodanów. Zawiera on również dużo białka przy niskiej zawartości tłuszczu oraz witaminy z grupy B i składniki mineralne.
Kolejnym składnikiem, któremu warto się przyjrzeć są rybom, które zawierają białko, łatwoprzyswajalne tłuszcze, duże pokłady witamin z grupy B, sole mineralne oraz węglowodany.
Wodorosty nori także uchodzą za bardzo zdrowe - zawierają dużo białka, węglowodanów oraz składników mineralnych.

Jak widzimy, warto jeść sushi jeżeli jesteśmy wegeterianami spożywającymi ryby. Przy okazji chciałabym polecić Wam Bar Sushi znajdujący się w Poznaniu pod adresem:

Samurai Sushi Bar

Katowicka 89A lokal 103
61-131, Poznań
Wielkopolska, Polska
Tel.: +48 728-947-710

Jedzcie więc sushi i życzę wszystkim SMACZNEGO!

1 komentarz:

  1. Ostatnio byłem u dietetyka i usłyszałem niezbyt pozytywny werdykt, ale nie mam zamiaru płakać, ale wolę wziąć się za siebie. Zbyt wiele poświęcałem swojego czasu na pracę, przez co nie miałem czasu dla siebie. Mam zamiar to zmienić i specjalnie chciałbym zmienić swoją kuchnię, żeby łatwiej robiło mi się zdrowe dania. Co możecie powiedzieć o meblach ze strony edinos.pl/zestaw-mebli-kuchennych-stejar-bialy-mat-dab-artisan ? Ktoś z was zamawiał? Proszę o opinie

    OdpowiedzUsuń